אנחנו מוכרים ומשכירים ציוד קריוקי באזורים הבאים:
ראש העין, פתח תקווה, אלעד, כפר סבא, נתניה ויישובי הסביבה...
השאר פרטים ונחזור אליך

    השם שלך (חובה)

    הטלפון שלך: (חובה)

    מהות הפניה:

    השכרת מסך לד לאירוע חייגו אלינו 052-6234-111

    השכרת מסכי לד לאירוע שלכם? חייגו אלינו 0526234111

    השכרת מסכי לד לשימוש מקצועי

    השכרת מסכי לד LED לדוכנים ולכנסים הם פאנלים LED שמסוגלים לשחזר תמונות וסרטוני וידאו ברזולוציה גבוהה עם עוצמת הארה עדיפה על מכשירים אחרים, כמו צגים ומקרנים מסורתיים שאינם מאפשרים לראות את התוכן בצורה נכונה, בעיקר בגלל מגבלות תאורה. בדרך זו מובטחת בהירות ללא תחרות. מחפשים מסכי לד לאירוע שלכם? חייגו אלינו 052-6234-111.


    היכן להתקין מסכי לד להשכרה?

    מסך לד להשכרה מציעים מגוון רחב של יתרונות. בעבר, קירות הווידאו והמקרנים שימשו למטרה זו. כעת, עם מסכי לד להשכרה, ניתן לקבל מסכים גדולים ומוארים יותר, המושכים את תשומת הלב של משתתפי האירוע. מכיוון שמסכי לד הם מוצר חדש, מחירי ההשכרה נוטים להיות גבוהים, ולכן, חברות השכרה רבות מחליטות לנצל את הביקוש הרב ולהשקיע יותר ויותר במוצר מסוג זה.


    מסכי לד לאירוע שלכם

    *ירידים וקונגרסים

    *מופעים

    *מצגות ואירועים

    *מוזיאונים ותערוכות


    שימוש ויישומים של מסכי לד להשכרה

    מסכי הלד תוכננו כך שאנשי מקצוע המציגים את המוצרים והשירותים שלהם בירידים ובקונגרסים יוכלו להציג את כל המוצרים שלהם בפורמט גדול ובצורה בולטת . ספקי ציוד אורקולי המארגנים קונצרטים, מצגות או אירועי פרסום הם גם רוכשים אופייניים להשכרה של מסכי LED, כך שהם יכולים להשכיר אותם לצד שלישי.

    מסכי לד להשכרה הם האפשרות הטובה ביותר לבלוט בכל אירוע , שכן ניתן להגדיר ולשנות את גודל המסך. לכן, זוהי אלטרנטיבה מגוונת מאוד לאנשי מקצוע במגזר האודיו-ויזואלי.
    מערכת להרכבת מודולרית ואלקטרוניקה אינטליגנטית מאפשרות לך להתאים את הגודל בהתאם. תצטרך רק להרכיב את מסגרות ה-LED המתאימות לגודל הדרוש. זה מאפשר לחלק מסך גדול להשכרה לכמה קטנים יותר.


    להזמנות התקשרו: 0526-234-111