אנחנו מוכרים ומשכירים ציוד קריוקי באזורים הבאים:
ראש העין, פתח תקווה, אלעד, כפר סבא, נתניה ויישובי הסביבה...
השאר פרטים ונחזור אליך

    השם שלך (חובה)

    הטלפון שלך: (חובה)

    מהות הפניה:

    השכרת מיקרופון אלחוטי החל מ-50 שקלים!

    זקוקים להשכיר מיקרופון אלחוטי? הבחירה הגדולה והאיכותית בישראל היא 'מגה קריוקי'. אנו מציעים מספר חבילות השכרת של מיקרופונים אלחוטיים איכותיים עם טווח גדול במיוחד, ועם תדרי UHF/VHF – במחירים המשתלמים והזולים ביותר בישראל! ללא תחרות! התקשרו ונתאים לכם מיקרופון אלחוטי לאירוע שלכם – 0526234111.

     

     

    אופציה 1 – השכרת צמד מיקרופונים ICM 2070

    + זוג מיקרופונים אלחוטי ICM-2070
    + משדר מיקרופונים כולל כפתור לוויסות עוצמה
    + 2 כבלי XLR לחיבור למיקסר

    מחיר – 50 ש"ח בלבד! התקשרו עכשיו 0526234111!


    אופציה 2 – השכרת מיקרופון SHURE SM58 BLX אלחוטי

    + מיקרופון אלחוטי SHURE SM58
    + משדר מיקרופון כולל אפשרות לכיוון תדר
    + כבל XLR מקצועי לחיבור למערכת

    מחיר – 80 ש"ח בלבד! התקשרו עכשיו 0526234111!

    מיקרופון אלחוטי או מיקרופון דינאמי

    נוחות או איכות?

    כל הזמן אנו נשאלים ע"י לקוחותינו, לגבי העדיפות – מיקרופון אלחוטי או דינמי?
    רובכם כנראה תענו ברגע, האלחוטי! אבל, ופה בא האבל הגדול, זו לא תשובה כל כך ברורה.
    אם נקח לדוג' מיקרופון דינאמי שעולה סביב ה-300 ש"ח למיקרופון אלחוטי בעלות דומה אז ככול הנראה המיקרופון הדינאמי יהיה הרבה יותר איכותי, אבל לא נוח כמו האלחוטי, אז נוחות או איכות? כיום יש כבר מיקרופונים אלחוטיים סביב ה-1000 ₪ שמצליחים להוציא איכות לא רעה בכלל. ולכן יש לשקול את העניין ולראות אולי באמת עדיף מיקרופון אלחוטי.


    מיקרופון אלחוטי – השוואת מחירים

    כבר תכננתם את מסיבת הקריוקי הקרובה שתחול בביתכם או את אירוע יום ההולדת המרשים וכל מה שנישאר לעשות זה לרכוש את הציוד הטכנולוגי המתאים, שכולל בין היתר מיקרופונים. בעולם ההגברה והטכנולוגיה כבר יודעים כולם כי כאשר יש צורך במיקרופונים, מיקרופון אלחוטי הוא המוצר היחידי אותו צריך לרכוש. מדובר במיקרופונים חכמים ויעילים המאפשרים דיבור או שירה, תוך תזוזה ואף ריקוד חופשי בתוך החלל. חשבו כמה האירוע שאתם מתכננים ישתדרג באמצעות שימוש במיקרופון האלחוטי.


    UHF וVHF

    שיטת  UHF היא השיטה המובילה כיום לשידור במיקרופון אלחוטיים מיקרופון בטכנולוגיה זו יהיה עם קליטה יותר חזקה וסאונד יותר איכותי. טכנולוגיית היא שיטת שידור הפועלת בתדרים גבוהים, ולמוצרים אלקטרונים אחרים פחות יוכלו לשבש לנו את קליטת התדר הנכון. טכנולוגיית VHF זו שיטת שידור שכמעט ויוצאת כבר משימוש, עובדת בשיטה של תדרים נמוכים יותר, והסיכויים להפרעות קליטה ושיבוש בה גבוהים מאוד.


    מתי אני זקוק למיקרופון אלחוטי?

    מיקרופון האלחוטי נותן מענה באירועים שונים – מסיבות ואירועים שונים, הרצאות וכנסים, קריוקי ועוד.. אלה רק דוגמאות מסוימות לשימוש במיקרופון אלחוטי. כיום, רוב המקומות שמכבדים את עצמם, עובדים רק עם מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים וזאת בשביל להקל ולהנגיש את השימוש במיקרופון אל המשתמש בו.


    איכות בהתאם למחיר

    אחד ההיבטים הכי חשובים ברכישת מיקרופון אלחוטי, אשר חשוב ביותר לבדוק טרם רכישת המיקרופון הוא השוואת המחירים, מדובר בתמורה של האיכות ביחס למחיר. איכות גבוהה בד"כ תקבלו במיקרופון אלחוטי מחברה מובילה בתחום, סאונד משובח ואורך חיים מירבי למיקרופון.

    50
    להזמנות התקשרו: 0526-234-111