אנחנו מוכרים ומשכירים ציוד קריוקי באזורים הבאים:
ראש העין, פתח תקווה, אלעד, כפר סבא, נתניה ויישובי הסביבה...
השאר פרטים ונחזור אליך

    השם שלך (חובה)

    הטלפון שלך: (חובה)

    מהות הפניה:

    השכרת מקרן ומסך בגני תקווה הזול בישראל התקשרו 0526234111

    מחפשים להשכיר מקרן ומסך בגני תקווה לקריוקי?
    רוצים לראות סרט בבית ולהרגיש בקולנוע?
    רוצים להציג מצגת? לראות כדורגל? לשחק בסוני? ולראות הכל בענק ובאיכות גבוהה HD
    – הגעתם למקום הנכון 'מגה קריוקי' משכירה מקרנים ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בשוקקק בטכנולוגיית HDMI מקרנים שיהפכו את הערב שלכם לחוויה אחת ענקית – וכמובן עם אפשרות לשירות עד בית הלקוח עם התקנה ואיסוף בסיום,
    התקשרו אלינו כעת: 052-6234111 ותקבלו שירות איכותי ומיידי!



    פרטי חבילה
     – השכרת מקרן ומסך מקצועיים בגני תקווה:

    • מקרן HD עם עוצמת הארה מטורפת 3600LUMENS HDMI עוצמתי בכל תנאי תאורה
      (שימו לב! לא מדובר במקרנים הסיניים הזולים שמושכרים ברוב האתרים באינטרנט
      דרשו מקרן של חברה מובילה, עם רמות לומנס-הארה וניגודיות גבוהות).
    • מסך נגלל 1.80 על 1.80 ענק על חצובה להקרנה מושלמת וחדה כמו ב-TV
      (שימו לב! רוב המשכירים באינטרנט לא כוללים בהצעה שלהם מסך הקרנה).
    • סטנד מקרן מתכוונן לנוחות מקסימלית! ושמירה על ביטחון המקרן!
      (שימו לב! רוב המשכירים באינטרנט לא כוללים בהצעה שלהם סטנד מקרן).
    • כבלי חיווט – 10M חשמל + 10M לבחירה VGA או HDMI.
      (שימו לב! רוב המשכירים באינטרנט יתנו לכם כבלים של 1 מטר לא פרקטי בעליל!).


    • המחיר הוא להשכרת המקרן והכבלים בלבד ב-איסוף עצמי מראש העין/רחובות בלבד!

      ואינו כולל בתוכו הובלה, התקנה ואיסוף בסיום. ההשכרה עד 24 שעות!
      (באיסוף עצמי-ההשכרה נעשית בצילום ת.ז ומסירת פיקדון בלבד!)

      • תוספת רמקול מקצועי מבית המותגים – BOSE/Mackie ב-120 ש"ח
      • תוספת מיקרופון ידני מקצועי (מתחבר לרמקול) – 30 ש"ח

    למה להשכיר מקרן / ברקו?

    • מקרן הינו מוצר חשמלי יקר ובעל אחזקה מתמדת – עלות נורה של המקרן יכולה להגיע לאלפי שקלים, ובד"כ אנו זקוקים לו לו רק לעתים רחוקות לכן לא יהיה כלכלי להשקיע אלפי שקלים עליו ובטח שלא על האחזקה שלו.
    • מקרנים שנמכרים באינטרנט בזול, ובאתרים בחו"ל כדוגמת 'איביי' אינם מקצועיים ואינם עומדים בקריטריונים אפילו להיקרא 'מקרנים בינוניים' אלא אם אתם פותחים את הכיס ומשקיעים המון – וגם פה יכולים להפסיד בענק, עקב חוסר הבנה של התחום ורמאויות שונות.
    • תפעול המקרן לפעמים יכול לסבך, הלימוד שלו מסרבל בהרבה מהמקרים, וגם לא תמיד יש לכולנו את כל מה שנחוץ בכדי לדוג'  לראות משחק כדורגל – פה צריך גם רמקול חיצוני לשמיעת הקול, וכל העסק מתחיל להסתבך, וצריך כבר כמה מכשירים חשמליים.
    • המקרנים שלנו הם מקרנים סופר מקצועיים וכולם מהחברות הגדולות והמובילות בעולם בתחום, ככה שיש לכם ראש שקט, וביטחון מוחלט שהערב שלכם ידפוק כמו שעון! מבלי להסתמך על ניסים.


    דגשים חשובים בבחירת מקרן מתאים לאירוע שלכם:

    שם, אמינות, אחריות

    לפני הכל, עניין השם. בעת שאתם בוחרים ב'מגה קריוקי' – אתם יודעים שיש לכם על מי לסמוך.
    5 שנים עברו מאז הקמתנו ואנו גדלים מיום ליום בזכותכם, ובזכות האמון שלכם בנו ובמוצרים שלנווו שהם המובילים והמתקדמים בעולם בתחומם.
    בעת שאתם פונים אלינו – אנו שולחים לכם לסלולרי או לאימייל במידיות הצעה משתלמתתת שמותאמת לצרכים שלכם, ואחרי שאתם מאשרים את ההצעה אנחנו שולחים לכם פרטי הזמנה — ואתם נכנסים למערכת ומשוריינים ליום שאותו הזמנתם.
    ביום האירוע עצמו – אנו יוצרים אתכם קשר לפני לגבי שעת הגעה נוחה, וטכנאי מגיע עד אליכםםם להתקנת המקרן וחיבורו למחשב/למדיה שלכם, כמובן שיש אפשרות להשכיר מחשב בשבילל להפעילל את המצגת ורמקולים מקצועיים לשמיעת הסאונד, ואפשרות לאיסוף עצמאי.


    מיקום ההקרנה

    איפה אתם הולכים לעבוד עם המקרן? בבית פרטי, חצר , אולם אירועים, שטח, אולם ספורט, מסעדה או חדר כנסים/ישיבות?
    בהשכרת מקרן שימו לב לכמות האנשים שאמורים לצפות בהקרנה של המקרן: 0-50 צופים או  50-130 צופים, 100-200 צופים , 200-500 צופים.



    תנאי התאורה האידאליים לעבודה של המקרן (ברקו)

    רוב המקרנים שאנשים פרטיים משכירים באינטרנט הם מקרנים בעלי עוצמת הארה נמוכה – שבקושי מתפקדים אפילו בחושך מלא, על כן שימו לב ודרשו מקרן עם עוצמת Lumens גבוהה.
    מונח זה, בא לבטא את עוצמת ההארה של המקרן ככל שנתון זה יהיה גבוה יותר התמונה תהיההה ברורה וחדה יותר, ככל שתנאי התאורה יהיו נמוכים יותר, נזדקק לנתון גבוה יותר בנתון זה. עוצמת הארת המקרן נמדדת באנסי לומנסים ANSI lumens. רוב המקרנים שמשכירים באינטרנט הם מקרנים בעלי עוצמת 700 ל-2000 אנסי-לומנים (שימו לב!).
    העוצמה ברוב המקרנים הפשוטים מדורגת בין 700 ל-1000 אנסי לומנים – מקרנים אלה אינםםם מתאימים לשום אירוע, ועלולים להחריב לכם את השמחה. מקרנים בעלי 1000-2000 אומנם טובים משמעותית מהמקרנים הפשוטים, אבל עדיין ב95% מהמקרים אף הם לא יתאימו לדרישה שלכם – עקב עוצמת הארה לא מספקת.
    3000 ומעלה – אלה הם המקרנים המקצועיים, העוצמתיים והחזקים, אלה הם המקרנים שאיתםם אנוו עובדים, ואתם יכולים לשכור דרכנו במחירים משתלמים ואף לרכוש – אנו משתמשים רק בהם מהסיבה הפשוטה שהאירוע שלכם – הוא האירוע שלנו! ובמכשיר זה אין אנו חוסכים ומחזיקים את המקרנים היקרים והמתקדמים בעולם של החברות המובילות בעולם בתחום כיום כדוגמת: BENQ, RICOH,SHARP לחוויית צפייה בלתי נשכחת.


    איכות תמונה ורמת ניגודיות

    ככול שיחס הניגודיות יהיה יותר גבוה המקרן יפיק תמונה עם צבעים חיים ודינאמיים יותר, אפילו אם מדובר בחדר מואר באופן חלקי. מקרן עם יחס ניגודיות של 1:600 יפיק תמונת וידיאו איכותית בחדר חשוך, אך בחדר מואר יותר יידרש יחס של 1:1200 ויותר לקבל תמונה איכותית. יחסי הניגודיות הנפוצים בשוק הם בין 1:500 ל-1:2000. התייעצו איתנו לגבי רמת ניגודיות שתתאים לצרכים שלכם. המקרנים שלנו ב'מגה קריוקי' הם ברמת ניגודיות גבוהה מאוד בין 1:13000 לתמונה חדה ואיכותית ביותר.


    חשיבות מסכי ההקרנה בפעולת המקרן

    בעת השכרת מקרן יש בודדים שמוותרים על מסך הקרנה, על מנת לחסוך שקלים בודדים ולהשתמש בקומבינות כדוגמת: סדינים, קירות לבנים וכו'.. המסך הייעודי להקרנה מפיק את איכות התמונה הטובה ביותר ושומר על רמת בהירות גבוהה מאוד, הוא גם חוסך בעוצמת הנורה מאחר שהבהירות הנדרשת פחותה יותר, ובכך שומר עליה. סוגי המסכים השונים נבדלים זה מזה בתכונותיהם. בחירת המסך מורכבת משיקולים רבים, בהם סוג המקרן ונתוניו הטכניים, מיקומו, גודל החדר, מידת התאורה הסביבתית, זווית הצפייה המבוקשת ועוד. המסכים שלנו ב'מגה קריוקי' הם המסכים המתקדמים כיום בעולם להצגת מצגות/סרטים/ משחקים וכו'.


    אתם עדיין מחכים? להשכרת מקרן ומסך

    התקשרו אלינו כעת: 052-6234111 מספר 1 בהשכרת מקרנים בישראל!


    השכרת מקרן בגני תקווה , מקרן בגני תקווה  , רכישת מקרן בגני תקווה  , הקרנת סרט מקרן בגני תקווה , ליגת האלופות במקרן בגני תקווה , כדורגל מקרן בגני תקווה, השכרת מקרן בגני תקווה לכל מטרה.

    250
    להזמנות התקשרו: 0526-234-111